Известие

Collapse
No announcement yet.

Климатика духа ли топло??

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    има, има

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от galinves71 Покажи съобщение
      има, има
      Има обръщане на режимите ли? При кой модел на алфа го има това?
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #18
        малеееее, аз съм бил говорел наизуст, направо ме хвърлихте в джаза с тези твърдения. Климатик/троник/бабрамбоник... сичкото това духа само и единствено студ. Туй то!!! На позиция ауто и настройка да духа само на стъклото верно светва ламбата вътре все едно компресора заработва, сега дали е така предстои да го проверя. Според мен се включва компресора само ако е над някакви градуси. Повечето пъти като почне потенето е когато вали дъжд, а тогава не е толкова студено... и ако е достатъчно топло би се включил и компресора. За сега, за мен при тези минусови температури просто спира всички други клапи и започва да духа само и единствено на предния джам, силната въздушна струя изсушава джама.
        Относно потенето.... егати сложния въпрос на безбройни теми.... нямат край.
        Първо си проверете, дали ви работи клапата за циркулацията в купето и дали вкарва въздух от вън. За да не се потят трябва да вкарва въздух от вън.
        после проверка на филтъра за входящ въздух. Ако всичко е ок, би трябвало да няма конденз или да е сведен до минимум.
        С други думи всички отвори за циркулация на въздуха в купето трябва да са чисти и проходими.
        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
        сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от phoenix Покажи съобщение
          малеееее, аз съм бил говорел наизуст, направо ме хвърлихте в джаза с тези твърдения. Климатик/троник/бабрамбоник... сичкото това духа само и единствено студ. Туй то!!! На позиция ауто и настройка да духа само на стъклото верно светва ламбата вътре все едно компресора заработва, сега дали е така предстои да го проверя. Според мен се включва компресора само ако е над някакви градуси. Повечето пъти като почне потенето е когато вали дъжд, а тогава не е толкова студено... и ако е достатъчно топло би се включил и компресора. За сега, за мен при тези минусови температури просто спира всички други клапи и започва да духа само и единствено на предния джам, силната въздушна струя изсушава джама.
          Относно потенето.... егати сложния въпрос на безбройни теми.... нямат край.
          Първо си проверете, дали ви работи клапата за циркулацията в купето и дали вкарва въздух от вън. За да не се потят трябва да вкарва въздух от вън.
          после проверка на филтъра за входящ въздух. Ако всичко е ок, би трябвало да няма конденз или да е сведен до минимум.
          С други думи всички отвори за циркулация на въздуха в купето трябва да са чисти и проходими.
          Явно си голям специалист по климатиците,но няма да е лошо да понаучиш това онова преди да напишеш нещо-като например това,че има климатроници които управляват магнет вентилите на парното,или това,че при позиция да духа на джама компресора на климатика се включва независимо колко градуса е навън... и т.н.Това е занаят.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от phoenix Покажи съобщение
            ко речи?
            Може ли малко по точно?
            Как го суши стъклото? Какво духа на стъклото като е включен климатроника. Това че климатроника може да контролира парното също ми е малко интересно как го прави. Щом говоря на изуст, да те помоля да хвърлиш малко светлина при нас заблудените. И как така климатроника духа топло? При положение, че датчика в огледалото му казва, колко студено е на вън, и че изобщо няма смисъл да се включва.
            Разликата между нашите така наречени климатроници и обикновенните климатици, е само в това, че лятото като си пуснеш климатроника, той контролира компресора да се изключи сам, когато тимпитурката в купето стане такава, каквато си я настроил, а обикновенните климатици духат постоянно студено и не можеш да ги настроиш на някакви градуси. Те тва е, топлото си идва от парното винаги и няма нищо общо с климатроника/климатика или както там му викаш.
            А да си чувал за променлив обем при копресорите?Как си представяш един компресор да блъска непрекъснато.Вземи прочети и се просвети преди да коментираш нещо което не ти е занаят.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщение
              А да си чувал за променлив обем при копресорите?Как си представяш един компресор да блъска непрекъснато.Вземи прочети и се просвети преди да коментираш нещо което не ти е занаят.
              Не го нападайте така момчето Фениксът даже има режим 'супер сушене' на неговата кола, ама или не го е ползвал никога, или се е заблудил моментно
              Иначе, щом ти е занаят, кажи плс, срещал ли си авто-климатик, който да топли, освен да изстудява! Защото, ако беше както твърди колегата galinves71, би трябвало зимно време да капе конденз от изпарителя, ако е в режим на отопление Аз лично не съм срещал подобен казус, но знам ли. В моят занаят най-малкия компресорен климатик, който съм срещал, е бил с размерите на половин автомобил

              @Phoenix
              Дай да се видим на срещата днеска и да ти покажа какви нечувани опции на климатика имат нашите модерни автомобили
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                Не го нападайте така момчето Фениксът даже има режим 'супер сушене' на неговата кола, ама или не го е ползвал никога, или се е заблудил моментно
                Иначе, щом ти е занаят, кажи плс, срещал ли си авто-климатик, който да топли, освен да изстудява! Защото, ако беше както твърди колегата galinves71, би трябвало зимно време да капе конденз от изпарителя, ако е в режим на отопление Аз лично не съм срещал подобен казус, но знам ли. В моят занаят най-малкия компресорен климатик, който съм срещал, е бил с размерите на половин автомобил

                @Phoenix
                Дай да се видим на срещата днеска и да ти покажа какви нечувани опции на климатика имат нашите модерни автомобили
                Не няма такъв,но не защото е невъзможно."Домашния" сплит климатик има термо помпа,която обръща посоката на дроселиране на хладилния агент и така обръща режимите.При автоклиматика това е ненужно-защо трябва да губи мощност колата да произвежда топло,когато има парно?

                Comment


                • #23
                  A какво работи в режима когато ти е студена колата, пуснеш да духа на предното стъкло и веднага започва да размръзва ? Електрически нагревател ли има?
                  145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                  www.ClassicCar-bg.com

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
                    A какво работи в режима когато ти е студена колата, пуснеш да духа на предното стъкло и веднага започва да размръзва ? Електрически нагревател ли има?
                    Парно и клима едновременно.

                    Comment


                    • #25
                      Добре де, от къде идва топлината за размръзяване като антифриза ти е на -10 примерно, а климатика и той духа на студено.

                      Не говоря за моята кола, а за такива с климатроници, на които има едно копченце специално за предно стъкло
                      145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                      www.ClassicCar-bg.com

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
                        Добре де, от къде идва топлината за размръзяване като антифриза ти е на -10 примерно, а климатика и той духа на студено.

                        Не говоря за моята кола, а за такива с климатроници, на които има едно копченце специално за предно стъкло
                        Идеята е да се суши въздуха,а не да се загрява.Копчето е точно за това.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщение
                          Идеята е да се суши въздуха,а не да се загрява.Копчето е точно за това.
                          Съгласен съм, но защо размразява и отвън?
                          145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                          www.ClassicCar-bg.com

                          Comment


                          • #28
                            ок, как се суши въздуха?
                            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                            сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от phoenix Покажи съобщение
                              ок, как се суши въздуха?
                              Вследствие изпарението на агента в топлообменника в купето, въздухът се охлажда, влагата в него кондензира по топлообленника. Затова блатясват климатиците лятно време, а дренажът, който капе извън купето е за да отвежда конденза
                              Last edited by trustworthy; d.m.y г., 23:14.
                              _______
                              146 JTD - ex
                              Renault Megane II 1.5 dci - ex

                              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                              Comment


                              • #30
                                ти недей дава жокери, щото днес видяхме, че не се включва компресора. Нека господина дето разбира ни обясни физичните закони дето стават като се включи климатика, аз слушам, винаги съм съгласен да призная грешката си, ама нека ми се обясни, като на нормален човек, а не щото така казва някой. Искам обяснение + физика пор фавор!
                                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                                сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                                Comment

                                Working...
                                X